Saturday, February 14, 2009

BUKU-BUKU KARYA CIKGU WAN

Cikgu wan memang sibuk tahap gaban menyiapkan 3 buah buku latihan geografi Syarikat SISTEM dan 1 projek P & P 100 Karangan Syarikat buku LONGMAN - nanti kita uploadkan buku kita yer.....setakat nie sudah tulis 15 buah buku sepanjang 6 tahun dan 8 SET KIT PEMBELAJARAN LONGMAN - terdiri daripada 3 KIT novel, 3 KIT karangan Tingkatan 1, Tingkatan 2, dan Tingkatan 3, 1 Kit Karangan SPM, dan yang terkini 1 KIT 100 Karangan PMR - waduh memang penat giler -
Buku terbaru keluar minggu lepas " sudah ada M.ed di tepi nama Iza Norliza
Nama Pena dalam buku "Iza Norliza"
Buku SPM BAHASA MELAYU - belum dapat royalty ---uhk---uhk---lagi 5 bulan



Ini buku letak nama penuh -


Ini buku selalu stok habis - nak pakai sendiri pun dah tak ada - tunggu print semula


Cantik kan cover buku nie????


Buku Geografi tingkatan 4 -


Iza Norliza SAMAD


Antara buku yang terawal



2 comments:

RAFIDAH said...

Wah kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya..... Hang memang terror. Apply la jadi penulis buku Teks macam Dato K kita tu... baru dapat buat bunglow....

Apa pun mai SP hang kena belanja aku makan ikan bakar kat tepi laut..

Faiz Daong said...

Salam. Saya adalah salah seorang guru yang menjadikan cikgu “iza norliza samad” sebagai salah seorang idola dalam penulisan bahasa melayu. Saya sayang sangat buku siri 1001 panduan menulis karangan tingkatan 2 yang saya ada ni. Dalam buku tu, saya banyak belajar macam mana nak tulis karangan guna lagi, pantun dan sebagainya. Saya mahu beli lagi buku karya cikgu. Tak kisahlah buku lama pun. Kalau cikgu ada boleh tak e-mel kepada saya. faiz.aizuddin@yahoo.com

Saya google nama cikgu dan terus ke pautan ni. Harap-harap cikgu balas mesej saya ni. Terima kasih ☺️